Home

Tuesday 10 April 2012

Color Coded

When I was little, I was obsessed with purple, I would beg my mom to buy me purple everything - shoes, candy, shirts, etc.  I vividly remember choosing  school supplies in varying shades of mauve.  While wearing head-to-toe purple is not quite socially acceptable as an adult, I still love adding little touches of the rich color to my everyday outfits.  

Quand j'étais plus jeune, j'avais une obsession avec le violet, je suppliais ma mère de m'acheter tout violet - chaussures, bonbons, chandails, etc.  Une année, j'ai même acheté toutes mes fournitures scolaires dans différentes nuances de pourpre. Même si je ne porte plus des ensembles unicolores mauves, j'aime ajouter des petites touches de violet tous les jours.

moshi iGlaze iPhone caseMAC Plumful Lipstick, Rimmel Wild Orchid nail lacquer, MAC Beautiful Iris eye shadow, Lululemon top (no longer sold in stores),  Foxy Lulu Hotshort, Joe Fresh sunglasses


With age, I have come to love tan and gold accessories, something about these colors feels rich and clean. 

Avec l'âge, je me suis tournée vers le doré et l'ocre, ces couleurs me semblent riches et nettes. 

Aldo Lamountain bag, Ray-Ban AviatorsAldo Demos flats
Rings (RW&Co. and Forever 21), vintage bracelet

No comments:

Post a Comment