Home

Thursday 5 April 2012

Cream de la Crème

I have always loved crisp white shirts - T-shirts, blouses, tank tops - they are always my go-to choice when I can't seem to find anything to wear.  This week I was shopping for tops to wear to work and I came across two beautifully cut, simple tops that are shockingly not white, but cream! I love both of them and can't decide which one to wear to Easter brunch.

J'ai toujours adoré la fraîcheur qu'un haut blanc ajoute à toutes tenues.  Quand je n'arrive pas à choisir un haut, je me tourne nécessairement vers le blanc en toute sa simplicité et sa pureté.  Cette semaine, j'avais comme mission de trouver des hauts simples et élégants pour mettre au bureau.  J'ai trouvé deux hauts parfaits qui ne sont pas blancs, mais couleur crème.  Je n'arrive pas à choisir lequel sera mieux pour le brunch de Pâques!

Sheer blouse from RW&Co.

Tutu inspired top from Zara

No comments:

Post a Comment